Przetargi

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Bodzechów 28.12.2018


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Bodzechowie z siedzibą przy ulicy Szkolnej 12; 27-420 Bodzechów informuje , że:

W dniu 28.12.2018 o godz. 13.15 zostało rozpatrzone dziesięć ofert na zadanie

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”.

W procedurze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego w ramach zadań „Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”

Znak sprawy nr 3/2018

Oferty zostały złożone przez firmy:

1.  Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa

HOREB Frost s.c.

ul. Sienkiewicza 145

39-400 Tarnobrzeg

2. Firma Handlowo- Usługowa „KIWI” Jan Sodel

ul. Kilińskiego 49B

27-400 Ostrowiec

3. Gospodarstwo Ogrodnicze J. Majewski

ul. Chmielowska 13

27-400 Ostrowiec Św.

4. „KIDEM” Sp. J. Hurtownia mięsa i wędlin

Jędrzejów 78

27-400 Ostrowiec

5. P.W. „MAT” Marzena Tkaczuk

Ul. Zgodna 4b,

27-200 Starachowice

6. Firma Handlowa „STARMLECZ”

Adam Tkaczuk

Ul. Zgodna 4b,

27-200 Starachowice

7. P.H.U. „CITROMAR”

ul. Barwinek 13/70

25-150 Kielce

8. Zakład Produkcji ART. Spożywczych „MISTER”

Jeziorko 99

26-006 Nowa Słupia

9. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska

Ul. Zagłoby 32

27-400 Ostrowiec

10. PPHU PUBLIMA Sp. J.

ul Kilińskiego 49

27-400 Ostrowiec

 

Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa HOREB Frost s.c.;ul. Sienkiewicza 145; 39-400 Tarnobrzeg

Złożyła ofertę na dwa zadania:

Zadanie nr 4. - Dostawa ryb i przetworów rybnych

na cenę łączną netto: 6950,00 zł

na cenę łączną brutto: 7297,50 zł

 

Zadanie nr 8. - Dostawa owoców i warzyw mrożonych

na cenę łączną netto: 498,00 zł

na cenę łączną brutto: 522,90 zł

 

Firma Handlowo- Usługowa „KIWI” Jan Sodel; Ul. Kilińskiego 49B; 27-400 Ostrowiec

Złożyła ofertę na dwa zadania:

Zadanie nr 6. - Dostawa owoców i warzyw

na cenę łączną netto: 23986,00 zł

na cenę łączną brutto: 27084,90 zł

 

Zadanie nr 7. - Dostawa kiszonek

na cenę łączną netto: 3200,00 zł

na cenę łączną brutto: 3456,00 zł


Gospodarstwo Ogrodnicze ; ul. Chmielowska 13 ;27-400 Ostrowiec Św.

Złożył ofertę na jedno zadanie

Zadanie nr 7. - Dostawa kiszonek

na cenę łączną netto:   2740,00 zł

na cenę łączną brutto: 2959,20 zł

 

 

KIDEM” Sp. J. ; Hurtownia mięsa i wędlin ; Jędrzejów 78 ; 27-400 Ostrowiec

Złożyła ofertę na trzy zadania:

Zadanie nr 1. Dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego, wołowego i wędlin

na cenę łączną netto:  20946,80 zł

na cenę łączną brutto: 21994,16 zł

 

Zadanie nr. 4. Dostawa ryb i przetworów rybnych

na cenę łączną netto:  6339,50 zł

na cenę łączną brutto: 6656,48 zł

 

Zadanie nr 7. Dostawa kiszonek

na cene łączną netto:    2204,80 zł

na cenę łączną brutto : 2381,18 zł

 

P.W. „MAT”; Marzena Tkaczuk ; Ul. Zgodna 4b, ;27-200 Starachowice

Złożył ofertę na jedno zadanie

Zadanie nr 5. - Dostawa przetworów ogólnospożywczych i przypraw

na cenę łączną netto: 10196,40 zł

na cenę łączną brutto: 10883,19 zł


Firma Handlowa „STARMLECZ”; Adam Tkaczuk; Ul. Zgodna 4b; 27-200 Starachowice

Złożył ofertę na jedno zadanie

Zadanie nr 3. - Dostawa nabiału

na cenę łączną netto:   9789,00 zł

na cenę łączną brutto: 10278,45 zł

 

P.H.U. „CITROMAR”; ul. Barwinek 13/70; 25-150 Kielce

Złożyła ofertę na dwa zadania:

Zadanie nr 6. - Dostawa owoców i warzyw

na cenę łączną netto: 16275,00 zł

na cenę łączną brutto: 17161,76 zł

 

Zadanie nr 7. - Dostawa kiszonek

na cenę łączną netto: 2149,40 zł

na cenę łączną brutto: 2321,35 zł

 

Zakład Produkcji ART. Spożywczych ; „MISTER” ;Jeziorko 99 c ;26-006 Nowa Słupia

Złożył ofertę na jedno zadanie:

Zadanie nr 2 – Dostawa pieczywa

na cenę łączną netto:    9651,00 zł

na cenę łączną brutto:  10133,55 zł

 

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska; Ul. Zagłoby 32; 27-400 Ostrowiec

Złożył ofertę na jedno zadanie

Zadanie nr 3. - Dostawa nabiału

na cenę łączną netto: 9295,00 zł

na cenę łączną brutto: 9760,10 zł

 

PPHU PUBLIMA Sp.J;  Ul Kilińskiego 49;    27-400 Ostrowiec

Złożyła oferty na dwa zadania :

Zadanie nr 1. Dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego, wołowego i wędlin

na cenę łączną netto:   20652,50 zł

na cenę łączną brutto: 21685,14 zł


Zadanie nr 3. - Dostawa nabiału

na cenę łączną netto:   10391,00 zł

na cenę łączną brutto: 10910,55 zł

 

 

Po przeanalizowaniu złożonych ofert – zakup i dostawa na:

 

Zadanie nr 1 – została wybrana oferta PPHU PUBLIMA Sp.J; Ul Kilińskiego 49; 27-400 Ostrowiec

za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z ofertami firm:

- „KIDEM” Sp. J. ; Hurtownia mięsa i wędlin ; Jędrzejów 78 ; 27-400 Ostrowiec

 

Zadanie nr 2 – została wybrana oferta – „MISTER”- Zakładem Produkcji Art. Spożywczych: Jeziorko 99 c;26-006 Nowa Słupia jako jedyna oferta na w/w zadanie

 

Zadanie nr 3 –  została wybrana oferta – Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej; ul. Zagłoby 32; 27-400 Ostrowiec

za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z ofertą firmy:

- F.H. „STARMLECZ”; Adam Tkaczuk; Ul. Zgodna 4b; 27-200 Starachowice

- PPHU PUBLIMA Sp.J; Ul Kilińskiego 49; 27-400 Ostrowiec

 

 

Zadanie nr 4- - została wybrana oferta – Firmy „ KIDEM” Hurtownia mięsa i wędlin; Jędrzejów78; 27-400 Ostrowiec Św

 za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z ofertą firmy:

–  Firmy Produkcyjno – Handlowo – Usługowej HOREB Frost s.c.; Ul. Sienkiewicza 145; 39-400 Tarnobrzeg


Zadanie nr 5 – została wybrana jedyna oferta - firmy  P.W. „MAT”; Marzena Tkaczuk  ;Ul. Zgodna 4b, ; 27-200 Starachowice


Zadanie nr 6 – została wybrana oferta P.H.U. „CITROMAR”; ul. Barwinek 13/70; 25-150 Kielce

za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z ofertą firmy:

- Firmy Handlowo- Usługowej „KIWI” Jan Sodel; ul. Kilińskiego 49B; 27-400 Ostrowiec

 

Zadanie nr 7 – została wybrana oferta – P.H.U. „CITROMAR”; ul. Barwinek 13/70; 25-150 Kielce

za najkorzystniejszą ceną 100% w porównaniu z ofertami;

- Gospodarstwa Ogrodniczego ; ul. Chmielowska 13 ; 27-400 Ostrowiec Św.

- „KIDEM” Sp. J. ; Hurtownia mięsa i wędlin ; Jędrzejów 78 ; 27-400 Ostrowiec

- Firmy Handlowo- Usługowej „KIWI” Jan Sodel; ul. Kilińskiego 49B; 27-400 Ostrowiec

 

Zadanie nr 8 – została wybrana jedyna oferta firmy:- Firmy Produkcyjno – Handlowo – Usługowej HOREB Frost s.c.; Ul. Sienkiewicza 145; 39-400 Tarnobrzeg


Zadanie nr 9 – nie wpłynęła żadna oferta

 

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej zostanie dokonywany po podpisaniu umowy z firmami :

  • KIDEM” Sp. J. ; Hurtownia mięsa i wędlin ; Jędrzejów 78 ; 27-400 Ostrowiec

  • MISTER”- Zakładem Produkcji Art. Spożywczych: Jeziorko 99 c;26-006 Nowa Słupia

  • PPHU PUBLIMA Sp.J; Ul Kilińskiego 49; 27-400 Ostrowiec   

  • Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowej HOREB Frost s.c.; Ul. Sienkiewicza 145; 39-400 Tarnobrzeg

  • Firma  P.W. „MAT”; Marzena Tkaczuk  ;Ul. Zgodna 4b, ; 27-200 Starachowice

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska; ul. Zagłoby 32; 27-400 Ostrowiec

  • P.H.U. „CITROMAR”; ul. Barwinek 13/70; 25-150 Kielce

 


Dziękujemy za udział w postępowani

Z poważaniem

mgr Konrad Żelazowski

Dyrektor

PSP w Bodzechowie

 

 

 

 

 

 

Bodzechów 20.08.2018

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Bodzechowie z siedzibą przy ulicy Szkolnej 12; 27-420 Bodzechów informuje , że:

W dniu 20.08.2018 o godz. 12.15 zostało rozpatrzone pięć ofert na zadanie

Wyposażenie/doposażenie kuchni, zaplecza kuchennego z rozdzielnią posiłków i zmywalnią naczyń stołowych i kuchennych w Publicznej Szkole Podstawowej im. W. Stefańskiego w Bodzechowie”

W procedurze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, z pominięciem ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2017 poz. 1579 późn. zm.) zgodnie z art.4 pkt 8 o wartości zamówienia poniżej 30 000 EURO.

Znak sprawy nr 1/2018

Oferty zostały złożone przez firmy:

1. Oferta nr 1 - Gastro System Wioletta Ciesielska

ul. Grotta 1; 28-100 Busko Zdrój

Złożył ofertę

za cenę łączną netto:   42670,00 zł

za cenę łączną brutto: 52484,10 zł

2. Oferta nr 2- NEOGAST Waldemar Walus

Głębokie 146; 38-480 Rymanów

Złożył ofertę

za cenę łączną netto:   41610,00 zł

za cenę łączną brutto: 51180,30 zł

3. Oferta nr 3- Bistro – Tech Janusz Świstak

Wrocanka 196; 38-204 Tarnowiec

Złożył ofertę

za cenę łączną netto:   45800,00 zł

za cenę łączną brutto: 56334,00 zł

4. Oferta nr 4- F.H.U. Martidan Rafał Fajt

Trześń ul Błonie 6 ; 39-432 Gorzyce

Złożył ofertę

za cenę łączną netto:   40070,00 zł

za cenę łączną brutto: 49286,10 zł

 

5. Oferta nr 5 - TECHGAST Monika Przybylska, Mariusz Przybylski S.C.

UL. Garbarska 19; 38-480 Rymanów

Złożył ofertę

za cenę łączną netto:   42000,00 zł

za cenę łączną brutto: 51660,00 zł

Po przeanalizowaniu złożonych ofert – zakup i dostawa na zadanie:

Wyposażenie/doposażenie kuchni, zaplecza kuchennego z rozdzielnią posiłków i zmywalnią naczyń stołowych i kuchennych w Publicznej Szkole Podstawowej im. W. Stefańskiego

w Bodzechowie”

za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z w/w ofertami wybrano ofertę :

F.H.U. Martidan Rafał Fajt

Trześń ul Błonie 6 ; 39-432 Gorzyce

 

Zakup i dostawa na „Wyposażenie/doposażenie kuchni, zaplecza kuchennego z rozdzielnią posiłków i zmywalnią naczyń stołowych i kuchennych w Publicznej Szkole Podstawowej

im. W. Stefańskiego w Bodzechowie”

zostanie dokonywany po podpisaniu umowy z firmą:

 F.H.U. Martidan Rafał Fajt

Trześń ul Błonie 6 ; 39-432 Gorzyce

 

Dziękujemy za udział w postępowaniu

 Z poważaniem

  Dyrektor

Publicznej Szkoły Podstawowej w Bodzechowie

 

 mgr Konrad Żelazowski

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28 grudnia 2018 r.
Dokument wytworzony przez: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Walentego Stefańskiego w Bodzechowie
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: mgr Iwona Mordon
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 grudnia 2018 10:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Konrad Żelazowski
Ilość wyświetleń: 646
30 grudnia 2018 10:56 (Konrad Żelazowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 grudnia 2018 10:55 (Konrad Żelazowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)