Bodzechów 28.12.2018
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Bodzechowie z siedzibą przy ulicy Szkolnej 12; 27-420 Bodzechów informuje , że:
W dniu 28.12.2018 o godz. 13.15 zostało rozpatrzone dziesięć ofert na zadanie
„Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”.
W procedurze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego w ramach zadań „Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”
Znak sprawy nr 3/2018
Oferty zostały złożone przez firmy:
1. Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa
HOREB Frost s.c.
ul. Sienkiewicza 145
39-400 Tarnobrzeg
2. Firma Handlowo- Usługowa „KIWI” Jan Sodel
ul. Kilińskiego 49B
27-400 Ostrowiec
3. Gospodarstwo Ogrodnicze J. Majewski
ul. Chmielowska 13
27-400 Ostrowiec Św.
4. „KIDEM” Sp. J. Hurtownia mięsa i wędlin
Jędrzejów 78
27-400 Ostrowiec
5. P.W. „MAT” Marzena Tkaczuk
Ul. Zgodna 4b,
27-200 Starachowice
6. Firma Handlowa „STARMLECZ”
Adam Tkaczuk
Ul. Zgodna 4b,
27-200 Starachowice
7. P.H.U. „CITROMAR”
ul. Barwinek 13/70
25-150 Kielce
8. Zakład Produkcji ART. Spożywczych „MISTER”
Jeziorko 99
26-006 Nowa Słupia
9. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
Ul. Zagłoby 32
27-400 Ostrowiec
10. PPHU PUBLIMA Sp. J.
ul Kilińskiego 49
27-400 Ostrowiec
Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa HOREB Frost s.c.;ul. Sienkiewicza 145; 39-400 Tarnobrzeg
Złożyła ofertę na dwa zadania:
Zadanie nr 4. - Dostawa ryb i przetworów rybnych
na cenę łączną netto: 6950,00 zł
na cenę łączną brutto: 7297,50 zł
Zadanie nr 8. - Dostawa owoców i warzyw mrożonych
na cenę łączną netto: 498,00 zł
na cenę łączną brutto: 522,90 zł
Firma Handlowo- Usługowa „KIWI” Jan Sodel; Ul. Kilińskiego 49B; 27-400 Ostrowiec
Złożyła ofertę na dwa zadania:
Zadanie nr 6. - Dostawa owoców i warzyw
na cenę łączną netto: 23986,00 zł
na cenę łączną brutto: 27084,90 zł
Zadanie nr 7. - Dostawa kiszonek
na cenę łączną netto: 3200,00 zł
na cenę łączną brutto: 3456,00 zł
Gospodarstwo Ogrodnicze ; ul. Chmielowska 13 ;27-400 Ostrowiec Św.
Złożył ofertę na jedno zadanie
Zadanie nr 7. - Dostawa kiszonek
na cenę łączną netto: 2740,00 zł
na cenę łączną brutto: 2959,20 zł
„KIDEM” Sp. J. ; Hurtownia mięsa i wędlin ; Jędrzejów 78 ; 27-400 Ostrowiec
Złożyła ofertę na trzy zadania:
Zadanie nr 1. Dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego, wołowego i wędlin
na cenę łączną netto: 20946,80 zł
na cenę łączną brutto: 21994,16 zł
Zadanie nr. 4. Dostawa ryb i przetworów rybnych
na cenę łączną netto: 6339,50 zł
na cenę łączną brutto: 6656,48 zł
Zadanie nr 7. Dostawa kiszonek
na cene łączną netto: 2204,80 zł
na cenę łączną brutto : 2381,18 zł
P.W. „MAT”; Marzena Tkaczuk ; Ul. Zgodna 4b, ;27-200 Starachowice
Złożył ofertę na jedno zadanie
Zadanie nr 5. - Dostawa przetworów ogólnospożywczych i przypraw
na cenę łączną netto: 10196,40 zł
na cenę łączną brutto: 10883,19 zł
Firma Handlowa „STARMLECZ”; Adam Tkaczuk; Ul. Zgodna 4b; 27-200 Starachowice
Złożył ofertę na jedno zadanie
Zadanie nr 3. - Dostawa nabiału
na cenę łączną netto: 9789,00 zł
na cenę łączną brutto: 10278,45 zł
P.H.U. „CITROMAR”; ul. Barwinek 13/70; 25-150 Kielce
Złożyła ofertę na dwa zadania:
Zadanie nr 6. - Dostawa owoców i warzyw
na cenę łączną netto: 16275,00 zł
na cenę łączną brutto: 17161,76 zł
Zadanie nr 7. - Dostawa kiszonek
na cenę łączną netto: 2149,40 zł
na cenę łączną brutto: 2321,35 zł
Zakład Produkcji ART. Spożywczych ; „MISTER” ;Jeziorko 99 c ;26-006 Nowa Słupia
Złożył ofertę na jedno zadanie:
Zadanie nr 2 – Dostawa pieczywa
na cenę łączną netto: 9651,00 zł
na cenę łączną brutto: 10133,55 zł
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska; Ul. Zagłoby 32; 27-400 Ostrowiec
Złożył ofertę na jedno zadanie
Zadanie nr 3. - Dostawa nabiału
na cenę łączną netto: 9295,00 zł
na cenę łączną brutto: 9760,10 zł
PPHU PUBLIMA Sp.J; Ul Kilińskiego 49; 27-400 Ostrowiec
Złożyła oferty na dwa zadania :
Zadanie nr 1. Dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego, wołowego i wędlin
na cenę łączną netto: 20652,50 zł
na cenę łączną brutto: 21685,14 zł
Zadanie nr 3. - Dostawa nabiału
na cenę łączną netto: 10391,00 zł
na cenę łączną brutto: 10910,55 zł
Po przeanalizowaniu złożonych ofert – zakup i dostawa na:
Zadanie nr 1 – została wybrana oferta PPHU PUBLIMA Sp.J; Ul Kilińskiego 49; 27-400 Ostrowiec
za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z ofertami firm:
- „KIDEM” Sp. J. ; Hurtownia mięsa i wędlin ; Jędrzejów 78 ; 27-400 Ostrowiec
Zadanie nr 2 – została wybrana oferta – „MISTER”- Zakładem Produkcji Art. Spożywczych: Jeziorko 99 c;26-006 Nowa Słupia jako jedyna oferta na w/w zadanie
Zadanie nr 3 – została wybrana oferta – Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej; ul. Zagłoby 32; 27-400 Ostrowiec
za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z ofertą firmy:
- F.H. „STARMLECZ”; Adam Tkaczuk; Ul. Zgodna 4b; 27-200 Starachowice
- PPHU PUBLIMA Sp.J; Ul Kilińskiego 49; 27-400 Ostrowiec
Zadanie nr 4- - została wybrana oferta – Firmy „ KIDEM” Hurtownia mięsa i wędlin; Jędrzejów78; 27-400 Ostrowiec Św
za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z ofertą firmy:
– Firmy Produkcyjno – Handlowo – Usługowej HOREB Frost s.c.; Ul. Sienkiewicza 145; 39-400 Tarnobrzeg
Zadanie nr 5 – została wybrana jedyna oferta - firmy P.W. „MAT”; Marzena Tkaczuk ;Ul. Zgodna 4b, ; 27-200 Starachowice
Zadanie nr 6 – została wybrana oferta P.H.U. „CITROMAR”; ul. Barwinek 13/70; 25-150 Kielce
za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z ofertą firmy:
- Firmy Handlowo- Usługowej „KIWI” Jan Sodel; ul. Kilińskiego 49B; 27-400 Ostrowiec
Zadanie nr 7 – została wybrana oferta – P.H.U. „CITROMAR”; ul. Barwinek 13/70; 25-150 Kielce
za najkorzystniejszą ceną 100% w porównaniu z ofertami;
- Gospodarstwa Ogrodniczego ; ul. Chmielowska 13 ; 27-400 Ostrowiec Św.
- „KIDEM” Sp. J. ; Hurtownia mięsa i wędlin ; Jędrzejów 78 ; 27-400 Ostrowiec
- Firmy Handlowo- Usługowej „KIWI” Jan Sodel; ul. Kilińskiego 49B; 27-400 Ostrowiec
Zadanie nr 8 – została wybrana jedyna oferta firmy:- Firmy Produkcyjno – Handlowo – Usługowej HOREB Frost s.c.; Ul. Sienkiewicza 145; 39-400 Tarnobrzeg
Zadanie nr 9 – nie wpłynęła żadna oferta
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej zostanie dokonywany po podpisaniu umowy z firmami :
„KIDEM” Sp. J. ; Hurtownia mięsa i wędlin ; Jędrzejów 78 ; 27-400 Ostrowiec
„MISTER”- Zakładem Produkcji Art. Spożywczych: Jeziorko 99 c;26-006 Nowa Słupia
PPHU PUBLIMA Sp.J; Ul Kilińskiego 49; 27-400 Ostrowiec
Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowej HOREB Frost s.c.; Ul. Sienkiewicza 145; 39-400 Tarnobrzeg
Firma P.W. „MAT”; Marzena Tkaczuk ;Ul. Zgodna 4b, ; 27-200 Starachowice
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska; ul. Zagłoby 32; 27-400 Ostrowiec
P.H.U. „CITROMAR”; ul. Barwinek 13/70; 25-150 Kielce
Dziękujemy za udział w postępowani
Z poważaniem
mgr Konrad Żelazowski
Dyrektor
PSP w Bodzechowie
Bodzechów 20.08.2018
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Bodzechowie z siedzibą przy ulicy Szkolnej 12; 27-420 Bodzechów informuje , że:
W dniu 20.08.2018 o godz. 12.15 zostało rozpatrzone pięć ofert na zadanie
„Wyposażenie/doposażenie kuchni, zaplecza kuchennego z rozdzielnią posiłków i zmywalnią naczyń stołowych i kuchennych w Publicznej Szkole Podstawowej im. W. Stefańskiego w Bodzechowie”
W procedurze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, z pominięciem ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2017 poz. 1579 późn. zm.) zgodnie z art.4 pkt 8 o wartości zamówienia poniżej 30 000 EURO.
Znak sprawy nr 1/2018
Oferty zostały złożone przez firmy:
1. Oferta nr 1 - Gastro System Wioletta Ciesielska
ul. Grotta 1; 28-100 Busko Zdrój
Złożył ofertę
za cenę łączną netto: 42670,00 zł
za cenę łączną brutto: 52484,10 zł
2. Oferta nr 2- NEOGAST Waldemar Walus
Głębokie 146; 38-480 Rymanów
Złożył ofertę
za cenę łączną netto: 41610,00 zł
za cenę łączną brutto: 51180,30 zł
3. Oferta nr 3- Bistro – Tech Janusz Świstak
Wrocanka 196; 38-204 Tarnowiec
Złożył ofertę
za cenę łączną netto: 45800,00 zł
za cenę łączną brutto: 56334,00 zł
4. Oferta nr 4- F.H.U. Martidan Rafał Fajt
Trześń ul Błonie 6 ; 39-432 Gorzyce
Złożył ofertę
za cenę łączną netto: 40070,00 zł
za cenę łączną brutto: 49286,10 zł
5. Oferta nr 5 - TECHGAST Monika Przybylska, Mariusz Przybylski S.C.
UL. Garbarska 19; 38-480 Rymanów
Złożył ofertę
za cenę łączną netto: 42000,00 zł
za cenę łączną brutto: 51660,00 zł
Po przeanalizowaniu złożonych ofert – zakup i dostawa na zadanie:
„Wyposażenie/doposażenie kuchni, zaplecza kuchennego z rozdzielnią posiłków i zmywalnią naczyń stołowych i kuchennych w Publicznej Szkole Podstawowej im. W. Stefańskiego
w Bodzechowie”
za najkorzystniejszą ceną 100 % w porównaniu z w/w ofertami wybrano ofertę :
F.H.U. Martidan Rafał Fajt
Trześń ul Błonie 6 ; 39-432 Gorzyce
Zakup i dostawa na „Wyposażenie/doposażenie kuchni, zaplecza kuchennego z rozdzielnią posiłków i zmywalnią naczyń stołowych i kuchennych w Publicznej Szkole Podstawowej
im. W. Stefańskiego w Bodzechowie”
zostanie dokonywany po podpisaniu umowy z firmą:
F.H.U. Martidan Rafał Fajt
Trześń ul Błonie 6 ; 39-432 Gorzyce
Dziękujemy za udział w postępowaniu
Z poważaniem
Dyrektor
Publicznej Szkoły Podstawowej w Bodzechowie
mgr Konrad Żelazowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 PSP w Bodzechowie